צריכים ייעוץ הנדסי ? השאירו פרטים ואנחנו מיד חוזרים

בדק בית בבאר שבע – חלק חיוני מתהליך רכישת הדירה

בדק בית הוא לא מותרות – מדובר בבדיקה שחובה לבצע לפני שרוכשים דירה בבאר שבע. לא הייתם קונים רכב מבלי להעביר אותו בדיקת קנייה – וברכישת דירה מדובר בהוצאה גדולה פי כמה וכמה. למעשה, רכישת דירה מהווה אחת ההוצאות הגדולות עבור כל אחד מאיתנו. 

ביצוע בדק בית בבאר שבע, בדיוק כמו בכל עיר אחרת, מהווה חלק חיוני מתהליך רכישת הדירה, מאחר שזוהי הדרך היחידה לאתר ליקויים הקיימים בנכס

בחברת רימון שירותי הנדסה נשמח לסייע לכם להבין את המצב האמיתי של הדירה / הנכס ולספק דו"ח מפורט ומדויק של כל ליקויי הבנייה הקיימים בה. בדק בית בבאר שבע מבוצע על ידי מנכ"ל החברה, ניסן בן שושן, הנהנה מניסיון רב שנים בתחום, תואר שני בהנדסה אזרחית וכמובן שימוש בציוד ומכשור מתקדם בלבד. למידע נוסף – צרו קשר.

בדק בית בבאר שבע – למה זה חשוב?

מחקר שבוצע על ידי חוקרים מהטכניון מצא כי ב-100% מהדירות החדשות בארץ ישנם ליקויי בנייה. מדובר ללא ספק על מצב מביש ביותר, מאחר ואפילו דירות חדשות שמגיעות ישירות מהקבלן סובלות מלא מעט ליקויים ופגמים, שעלולים להוריד מערך הדירה ולפגוע באיכות המגורים והמחייה בדירה. למעשה, הבנייה בארץ היא ברמה נמוכה למדי, מאחר שהפועלים לא תמיד עוברים את ההכשרה המתאימה ולא תמיד קיים פיקוח מתאים באתר הבנייה עצמו. כתוצאה מכך, לא מעט דירות חדשות סובלות מבעיות איטום קשות, ליקויי בנייה הפוגעים ביציבות של המבנה וכדומה. אם אתם רוכשים דירה חדשה בבאר שבע, עלול להיתקל בנזילות קשות, מרצפות שבורות ואפילו בנייה שאינה עומדת בתקנים הנדרשים. הדרך היחידה להבין מהו המצב האמיתי של הדירה, היא באמצעות ביצוע של בדק בית מקצועי ואיכותי.

למידע נוסף – צרו קשר.

בדק בית חוסך לכם כסף!

כישה של דירה הינה פעולה שמצריכה לא מעט זמן ומחשבה, מאחר שמדובר על הוצאה כלכלית ניכרת, שרוב האנשים מבצעים רק פעמים בודדות במהלך חייהם (אם בכלל). עבור רוב האנשים, רכישה של דירה מהווה הוצאה כלכלית עצומה, ולכן ישנה נטייה לנסות לחסוך מעט, על מנת להקל על העלויות.זוהי טעות נפוצה שנובעת מחוסר הכרות עם נושא ליקויי הבנייה בישראל. בדק בית מהווה חלק חשוב של העסקה ומהווה למעשה מעין פוליסת ביטוח עבורכם. אם תוותרו על בדק בית, אתם עלולים למצוא את עצמו מתעסקים ללא הרף בתיקונים, עלויות משפטיות, מריבות עם קבלנים ועוד.

זקוקים לשירותי בדק בית בבאר שבע? צרו קשר עכשיו וקבלו בדיקה אמינה, איכותית ויסודית.

5.0
Rated 5.0 out of 5
מתוך 5 כוכבים, מבוסס על 80 חוות דעת.
לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר

מאמרים מעניינים נוספים

שיחת ייעוץ בחינם

פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!

הודעות שיתקבלו לאחר שעות העבודה
יטפלו ביום העסקים שלמחרת.

 
 

תודה על פנייתך

קיבלנו את הפרטים, נחזור אליך בהקדם!

לקוחות יקרים, גם בימים של חשש וחוסר ודאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, השירותים שלנו זמינים עבורכם ופועלים במתכונת הרגילה.
אנו ממשיכים לספק שירותי הנדסה ובדק בית תוך כדי שמירה על כללי הזהירות והנחיות משרד הבריאות.

פתיחת צ'אט וואטסאפ
1
יצירת קשר בוואטסאפ
רימון שירותי הנדסה
שלום רב,
לייעוץ הנדסי מקצועי והצעת מחיר, שלחו הודעה.