בדק בית לדירה חדשה מקבלן

רוצה להתייעץ עם מהנדס אודות בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

בדק בית לדירה חדשה מקבלן

דירה חדשה היא חלום שמתגשם – בית חדש ויפה, המקום המושלם לכם ולמשפחתכם, נכס המעניק בטחון ושקט נפשי. הקירות הם כמו דף חלק שתוכלו לעצב כרצונכם, והכל נראה ורוד וטוב.

היכן יכולות להתחיל הבעיות? חלק מקוני הדירות החדשות לא מטילים ספק בתקינות הבנייה ועלולים להיקלע בהמשך לסדרה של אי התאמות וליקויי בנייה. לכן קיימת חשיבות רבה לקיום בדק בית לדירה חדשה מקבלן בטרם רכישת הדירה.

איך בדק בית לדירה חדשה מקבלן יכול לעזור לכם?

מעבר לדירה חדשה כרוך בקניית רהיטים, עיצוב, צביעה, העברת תכולה, רישום ילדים למוסדות חינוך רלוונטיים ולעיתים גם החלפה של מקום עבודה.

הייתם חושבים שיש מספיק טרחה ברשימה הנ"ל, אבל למעשה, דירה חדשה מקבלן עלולה להגיע עם ליקויי בנייה ואי התאמות, שישאירו אתכם עסוקים לשנים רבות לאחר קניית דירה. רגע לפני שאתם מקבלים את המפתחות ונכנסים לגור בביתכם החדש, חשוב מאוד לוודא שהדירה עומדת בכל התקנים ואין בה ליקויי בנייה או תקלות שעלולות לסכן אתכם או לגרום לכם לעוגמת נפש קשה. בדק בית המבוצע בצורה מקצועית יאתר את כל הליקויים בדירה, ויציג בפניכם את התיקונים הנדרשים, שאותם תוכלו לדרוש מהקבלן.

ליקויי בנייה נפוצים המאותרים בבדק בית של דירה חדשה

בדק בית דירת קבלן שמתבצע בצורה מקצועית יכול לאתר מגוון ליקויי בנייה. למשל, ליקויים באיטום, נזילות מים מהגג או מהצנרת, אי התאמות לתכניות הבית וליקויים בתכנון ובביצוע ועוד ליקויי בנייה נפוצים. בדיקה מקצועית של הדירה לפני מסירתה, תאתר עבורכם גם ליקויי בנייה נסתרים, שאדם מן השורה לא יכול לאתר בעצמו, כמו הפרשי גובה בין אריחים או תקלות במערכת הביוב. הפרש של כמה מילימטרים בין אריחים, למשל, יכול להישמע זניח, אבל ליקוי כזה יכול למנוע ניקוז של מים, לגרום למפגע בטיחותי ועוד.

מה עושים אם מתגלים ליקויים לאחר בדק בית בדירה חדשה?

חוק המכר (דירות) עומד לצדכם, על מנת שתקבלו את הדירה שלכם במצב אופטימלי. החוק מעגן את אחריות הקבלן על הדירות שהוא בנה. בזכות חוק המכר, רוכשי הדירות יכולים לדרוש מהקבלן לתקן את הליקויים, או לקבל פיצוי – במידה שהקבלן לא מוכן לתקן את הליקויים. בזמן תקופת הבדק יש צורך לאתר את כל ליקויי הבנייה האפשריים, על מנת לדרוש מהקבלן תיקון מושלם, שיבטיח את עמידות הבנייה לאורך שנים ובהתאם לתקנים הישראלים.

בדק בית מקצועי

מומלץ להזמין בדק בית מקצועי לאיתור ליקויי בנייה, ע"י מהנדס מומחה חיצוני שאינו תלוי בקבלן, על מנת לקבל הערכת מצב ודו"ח אובייקטיבי ומלא על מצב הדירה לפני מסירתה. בדק בית דירת קבלן שמבוצע על ידי מהנדס בדק בית בעל ניסיון מהווה חוות דעת קבילה בבית משפט במידת הצורך.

רכשתם דירה חדשה? מזל טוב!

למען השקט הנפשי שלכם, בכדי להימנע מהוצאות עתידיות ועוגמת נפש, מומלץ להזמין חברה מקצועית לביצוע הבדיקה.

רימון שרותי הנדסה מתמחה בשירותי בדק בית, ומנוהלת על ידי ניסן בן שושן – חבר באיגוד האדריכלים והמהנדסים. בן שושן הינו מהנדס בניין עם ניסיון רב בבנייה רוויה, פרויקטים למשרדים ולמסחר, אשר מקפיד להתעדכן בכל החידושים בתחום ומספק שירות מקצועי ואמין בתחום בדק בית עבור לקוחותיו.

יש לך שאלה אודות בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

שיחת ייעוץ בחינם

פנו אלינו לייעוץ ללא התחייבות
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!

הודעות שיתקבלו לאחר שעות העבודה
יטפלו ביום העסקים שלמחרת.

 
 

תודה על פנייתך

קיבלנו את הפרטים, נחזור אליך בהקדם!

לקוחות יקרים, גם בימים של חשש וחוסר ודאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, השירותים שלנו זמינים עבורכם ופועלים במתכונת הרגילה.
אנו ממשיכים לספק שירותי הנדסה ובדק בית תוך כדי שמירה על כללי הזהירות והנחיות משרד הבריאות.

פתיחת צ'אט וואטסאפ
1
יצירת קשר בוואטסאפ
רימון שירותי הנדסה
שלום רב,
לייעוץ הנדסי מקצועי והצעת מחיר, שלחו הודעה.